måndag, maj 12, 2008

Liten Sandie.

Är det bara jag som vill vara liten igen?
Så här stressigt har jag aldrig haft det i mitt liv, det är 19 skoldagar kvar för mig och det är hur MYCKET som helst som ska göras och lämnas in som jag inte ens har börjat med. Har fått ett arbete i Turism som jag skrev om tidigare som ska vara inne på Onsdag nästa vecka och jag ska ha MVG på det så måste göra en powerpoint presentation med bilder och lite text ifrån Paris, skriva en massa och lämna in ett arbete om det och även redovisa allt för klassen.
Fick även ett papper med 10 kapitel i Brash och Produktkunskap som ska göra så fort som möjligt. Har massa i Svenska C som jag inte gjort som jag måste leta på läraren och ta reda på allt ifrån, sen har jag Svenska muntliga i nationella provet kvar också och massa mer i andra ämnen.
Jag vill vara 10 år och hoppa hopprep igen, inte känna all stress och huvudverk varje dag av allt man måste komma ihåg att göra. Man blir helt förstörd på det här, men snart är det över och det kommer bli så skönt förutom att då måste man försöka skaffa sig jobb så fort som möjligt så man får pengar, kommer inte leva på att klippa mormors gräsmatta för 200 kr precis.
För övrigt så är jag hemma nu, jag gick och träffade Malin vid badhuset efter skolan så vart det en promenad och sen gick vi till henne. Mamma kom och hämtade mig där, har legat och kollat på Disney chanel nu och ätit isglass. Men nu ska jag städa upp i mitt rum, byta sängkläder och sen duscha. Sen blir det antingen att åka och kolla på film hos Malin med henne och Kim eller så blir jag hemma och har tråkigt hela kvällen så då ska jag klinka lite gitarr.
Det visar sig vad som händer! Kram sålänge.

Inga kommentarer: