fredag, januari 30, 2009

Fredag!

Idag är det Fredag, känns inte som det. Jag håller knappt koll på va det är för dag nå mer. Vaknade ganska tidigt idag fast jag inte somna förns vid 5 tiden i morse. Har vart ensam hemma nu hela morgonen och eftermiddagen så har inte gjort så mycket. Kollat på tv, lagat kyckling/pastagratäng, hämtat posten och lekt med katterna. När jag skulle hämta posten följde ena katten med ner, när vi skulle gå upp ställde han sig framför mig och började hoppa uppåt, han är så lat så jag satt mig på hyk sen klättrade han upp på mig så bar han upp för backen. Just nu ligger han här på databordet med huvudet på tagentbordet.
Nu ska jag hoppa in i duschen iaf, men först ska jag plocka undan lite i rummet och plocka ur och i diskmaskinen.
Fick en kommentar i inlägget jag skrev igår om varför jag inte berättar om hur det gick med mötet med tatueraren igår. Jag tänker inte avslöja något alls här i bloggen, ni kommer inte få veta något förns mot sommaren, om mina planer går som planerat. Kan säga att mötet gick bra iaf.

Inga kommentarer: