söndag, februari 01, 2009

Såhär har min helg varit....

Jag har vart dåligt på att uppdatera i helgen men har gjort något hela tiden, förutom idag då jag bara slappat framför tvn och kollat på Top Model och filmen E.T. Så nu tänkte jag berätta om min helg för er.
I fredags när GusstN (Malin) hade slutat så gick vi hem till henne och kollade på filmen Barnhemmet, den var lite läskig ibland men annars så var den rätt okej, men jag tyckte inte om slutet eftersom både mamman och barnet var död och pappan fick leva. Nu kanske jag har avslöjat för er som inte sett den?! SORRY isf.
I Lördag efter att inte ha sovit länge alls på natten så kom jag upp i tid ändå och gjorde i ordning mig och tog bussen till Sandviken till Meliza. Vi gick runt överallt i hela Sandviken hela dagen och kvällen, satt på donken och åt glass och hot wings och hade det trevligt. Sen var Arvingarna på Living Room och spelade, men herre jissus va folk det var där, mest äldre bara. Så vi gick aldrig in. Hade en riktigt trevlig dag och kväll, tog en sen buss hem och bussresan hem ska vi inte ens prata om. Väl hemma i Hofors skjutsade snälla Jenna hem mig, hon hade med sig underbara Amira också.
bilder från i lördags...


Arvingarnas buss och Meliza!


Meliza och jag!


Jag! Här ser ni mina nya piercingsmycken också!
Det ända som jag ändrat är att jag har små hästskor i näsvingarna.

Meliza!


Mc flurry Lion!
Goooodaste glassen på Mc Donald´s.


Meliza är söt i mitt hårband, min lilla hippie.


Fina och underbara Meliza på Mc Donald´s.



Inga kommentarer: