tisdag, februari 10, 2009

Fan va allt känns piss!

Jag har så tråkigt och vet inte va jag ska göra resten av det som är kvar av dagen. Jag vill åka in till Sandviken till Meliza och sova där men ska ha möte i morgon vid 3 tiden på Arbetsförmedlingen så det går inte. Men blir att åka till henne direkt i morgon efter det. Skulle behöva färga mitt hår också svart ikväll men kan inte ta mig till affären och köpa färg till det.
Jag tror att jag ska basta, göra ansiktsmask och lite sånt ikväll. Då kanske allt känns bättre än va det gör nu. Eftersom jag gjort något varje dag nu i två veckor snart så känns det som mitt liv går under när jag nästan är hemma en hel dag. Känns konstigt att inte åka till Sandviken eller skratta med Meliza.
Nej, nu ska jag rycka upp mig. Det är så otroligt mycket jag borde göra här hemma. Som t ex leta jobb, städa, fixa med massa papper, plugga och en massa mer saker. Men dagarna springer iväg och jag tänker alltid att jag hinner med allt så skjuter upp det för varje dag som går. Dags att skärpa till sig rejält nu!

Jag älskar dig Meliza! Du är världens bästa kompis.
Är så glad att jag hittat en sån underbar tjej som dig, vi har alltid så roligt.
Får aldrig nog av dig eller ditt skratt. <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Älskar dig me gumman <3