lördag, februari 28, 2009

Lördag!

Godmorgon! Jag uppdaterade inget igårkväll för jag kom hem vid 23:00 tiden och gick och la mig direkt. Jag åkte med mamma in till Sandviken, vi tog upp Meliza så hoppade vi av i stan. Jag köpte en tröja som ni får se bild på i morgon eller nån annan dag. Sen gick vi runt och kikade tills Jenny, Ove, Josefin och Johan hämtade oss. Vi åkte till Gävle och hade det trevligt, var ut och gick 2 gånger med deras sööööta hund, vi gjorde tacos och åt. Hade det riktigt trevligt.
Vi fick skjuts av dom till Sandviken igen. Vi hoppade på bussen och Meliza åkte hem och jag åkte till kungsgården och var där i en halvtimme, galna fulla människor säger jag bara. Väl hemma somnade jag inte förns 5 i morse pga en speciell person som sviker en varje gång det är fest som står på planeringen. Hatar att ligga vaken och gråta en hel natt, det är slut med det nu. ALDRIG MER.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen göra mig klar, för idag händer det grejer. Mer om det när jag är klar, för planerna är inte 110% bestämt än.
Justja, glömde berätta att det vart 4 piercingar gjorda igår.

Inga kommentarer: