onsdag, februari 11, 2009

Efterlyst + läggdags!

Fick nyss ett sms av Caroliné, en kompis från Falun. Hon frågade om jag kollade på Efterlys men det gör jag inte. Hon smsade tillbaka och sa att dom tog upp det som står i tidningarna om Jimmy Bäckman som försvann från Ludvika. Jag hoppas dom hittar gärningsmannen/männen och ger honom en plågsam död. Blir så förbannad hur man kan gå på en sån oskyldig människa som Jimmy. Man brukar säga att ALLT HAR SIN MENING, men det var då fan inte meningen att det skulle sluta såhär för Jimmy.

Så hemskt att jag nästan börjar gråta nu....
Vill ge Jimmys familj och alla hans vänner massa kärlek!

Nu ska jag lägga mig och försöka sova iaf, klockan är inte ens 22.00 men är så trött eftersom det inte vart så mycket sova inatt och jag har sprungit runt i Sandviken hela dagen. Men först ska jag prata lite med mamma och ta ett äpple till kvällsmat. Hörs i morgon! Godnatt

Inga kommentarer: