tisdag, februari 10, 2009

Lär känna Meliza!

Som ni kanske vet har jag börjat umgåts med bruden här på bilden.
Namn, ålder och bor?
Meliza H, Sandviken ( Gävleborgs län ), Fyller 21 i år.
Intressen?
Basket, Dansa, Festa, Umgås med kompisar och pojkvännen Kim. Och dryga med folk!
Hur började du lära känna mig?
Jag har vart kompis med din brors ex som han har barn med. Och på så vis vet jag vem du är. Sen har vi skrivit på msn/internet och vi bestämde vi att vi skulle träffas och vi gjorde det, sen dess har vi vart nästan varje dag.
Favoritklädsel?
Leggings & Tunika, högklackat eller mjukiskläder.
Nuvarande sysselsättning?
Arbetslös men letar jobb.
Sådär nu fick ni veta lite om Meliza! Ni kommer få se mycket av henna här i bloggen, för såhär roligt som jag har haft nu när jag umgås med henne har jag inte haft på länge.



1 kommentar:

Anonym sa...

Den bruden är snyggaste av alla, jag älskar henne mer en allt <3