onsdag, februari 11, 2009

Onsdag!

Hallå alla! Jag kom hem för ca 1 timme sedan. Gick upp 6 i morse för att hinna fixa mig för vid 07.30 fick jag skjuts av mamma till Sandviken, hon skulle ändå åka igenom där. Vid 9 tiden tog jag och Meliza bussen ner på stan och gick runt där ända till 19:00 ikväll typ. Köpte leggings, smink och en stickad tröjgrej.
Väl hemma i Hofors träffade jag Elin och gjorde lite ärenden, sen kom mamma och pappa och hämtade mig. Resten av kvällen vet jag inte va jag ska göra riktigt, orkar inte plocka med det jag handlat utan det ska jag göra i morgon då jag ska storstäda mitt rum och gå igenom mina två jättestora klädersgarderober. Kommer nog upp bilder här i morgon på saker som jag skänker bort! Har så otroligt mycket kläder jag aldrig använder, kanske ska börja göra det. Men men, man har sina favoritplagg.


Meliza i morse i väntan på bussen.
Meliza och jag!





Inga kommentarer: