torsdag, februari 19, 2009

Torsdag!

Godkväll allesammans! Igår vart det inge uppdaterat här och idag har jag gjort saker så har inte haft tid förns nu heller.
Igår var jag i Sandviken iaf, kollade runt i affärer. Köpte ett par skor och en liten kort jesuströja som går en liten bit under tuttarna. Sen när jag kom hem kollade jag på filmen 13 snart 30.
Idag har träffar bästa killkompis Richad, lekt med GusstN och sen nu ikväll har jag lekt med Malin H. Och nyss har jag kollat klart på filmen Aquamarine. Ska snart hoppa i sängs så jag kommer upp i tid i morgon, ska städa mitt rum och hoppas ni vet va det innebär? Brukar alltid skriva upp allt.. Plocka undan, dammtorka och dammsuga. Sen kommer syrran och hennes pojkvän Andres förbi hem en sväng, ska förbi mormor en vända också på eftermiddagen.
Resten av kvällen vet jag inte riktigt vad som händer, men jag smider riktigt trevliga planer.

Bilder på mina köp....




Min såkallade Jesuströja, fast i kort modell.
Med jesuströja menar jag att det är fladdervingar under armarna.
Den här är skitsöt men dyr, 399 kr.
Lätt värt.

Dom här skorna hittade jag också. Inte äkta märkesConverse

utan ett par vanliga basketdojjor eller va man kallar dom.

Dom hade kostat 250 kr men det var 70 % på dom,

alltså ca 49 kr. Men eftersom ena var gul och en vit där fram så fick jag dom för 30 kr.

Schyst kap, användt dom idag och dom är jättesköna.

Plus att dom kommer ändå bli i samma färg ganska fort.

Måste också berätta en jättesöt sak min älskling gör varje kväll när jag ringer för att säga godnatt och berätta hur mycket jag tycker om honom. Efter ett tag då vi pratat säger han "kan du somna snart då?" Då säger jag svartsjuk som jag är "Vadå?! Ska du sitta vid datorn och ragga bruttor eller?" Då säger han "Neeeej, men jag har satt på vatten uppe på spisen för jag ska göra nudlar.
Han är så jäkla söt, jag älskar dig jättemycket gubben! Du är min och det ska du alltid vara. <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

vadå varje kväll :$ min nudeltimme jurå<3:$

sandielover sa...

Jag älskar dig gubben! Du är så söööööt. <3