onsdag, februari 25, 2009

Onsdag!

Vid 4 tiden i morse vaknade jag av världens magvärk, hade så ont så jag satt på toagolvet i 1 timme och försökte spy men ingenting kom upp. Har aldrig mått så illa i hela mitt liv som jag gjorde i morse. Va är det med mig egentligen? Ringde min älskling som fortfarande var vaken så han fick höra på mitt gnällande tills jag somnade i telefonen.
Hur som helst så vaknade jag nu för ca 30 minuter sedan, men har inte hunnit gjort någonting! Nu har jag det jävligt stressigt istället. Ska duscha, blåsa håret, platta håret, sminka mig, leta kläder och plocka med sakerna jag ska ha med mig. Har 30 minuter på mig sen ska vi åka iväg.

Bloggar när jag är på väg, för idag tar jag nog med mig datorn. Fast det beror på vilka planer jag väljer att göra. Hörs om ett tag eller senare i eftermiddag!

Inga kommentarer: