onsdag, februari 11, 2009

You and me!

Vad heter ni? Peter och Sandie
Är ni förlovade? Nej
Bor ni ihop? Nej
Har ni barn? Nej
Har båda körkort? Inte han men jag håller på med mitt
Vem sa "Jag älskar dig" först? Kommer inte ihåg, men tror det var jag faktiskt.
Vem är äldst? Peter, han är 1 år, 5 månader och 1 dag äldre än mig.
Vem är längst? Jag är längst.
Vem sjunger bäst? Peter är söt när han sjunger för han gör till rösten! Men han är bäst.
Kände ni varandra innan ni blev ihop? Nej.
Håller ni handen när ni går på stan? Stan är för folk med pengar, inte för oss arbetslösa.
Har ni någon speciell låt? Ja, vilken säger jag inte.
Har ni några "fri kort"? Nej fyfan, dör hellre.
Har ni varit utomlands tillsammans? Ja i min dröm ;)
Vilket är ert bästa minne? Hihi, när vi låg och sa JaJu, juja i typ 1 timme innan vi kom på att typ "vafan säger vi?" haha. Nej, men finns många minnen.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Data, tv, film, mys.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Nej jag baaassar han på gatan.
Blir du lätt svartsjuk? Oh ja, han är min min min min min. Ingen jävel rör honom.
Brukar ni bråka? Om vi brukar? haha, nejdå.. alla bråkar väl?
Ringer eller SMS:ar ni mest? Både också..
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Hans fina gröna ögon, näsan, händerna, söta tjockismage som är pälsig och hans söta tår.
Brukar nån av er prata i sömnen? Jag pratat jämt i sömnen. Han snarkar mest.

Inga kommentarer: