tisdag, februari 17, 2009

Hemma igen då!

Nu så är man hemma då! Har vart i Sandviken hela dagen. Köpte en kort snygg tröja som går under tuttarna med massa knappar, jätteroliga ärmar är det på den, halvlånga puffiga. Sen köpte jag 7 piercingsmycken och 3 par örhängen.
Nu ska jag kolla på filmen 13 snart 30 sen ska jag sova. I morgon ska jag träffa bästa killkompis Richard vid bibblan för att gå och söka lite jobb på Arbetsförmedlingen m.m
Jag tror jag glömt att berätta att när jag får pengar nästa gång ska jag inskaffa mig en Asus minidator. Då kommer jag ha med den överallt så det blir en massa bilder och inlägg.
Hörs kanske senare eller i morgon!
Justja, Idag har jag NAMNSDAG! Säg grattis.
En liten hälsning till min älskling: Jag älskar dig, BARA dig min lilla bubi!<3

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis i efterskott ;P Hade också namnsdag och jag kom inte ens ihåg det! HAHA! Och ja, pepsi max är riktigt gott :) föredrar det framför vanlig pepsi faktiskt.