torsdag, februari 12, 2009

Torsdag!

Godmorgon allesammans! Jag har vart vaken sedan 9 i morse men har inte gjort något nyttigt än. Ska göra mat strax och äta, sen ska jag ta tag i städningen. Orkar inte gå igenom garderoberna HELT idag utan ska vika in alla kläder som ligger i 100 påsar i mitt rum. Sen blir det plocka i rummet och dammsuga av. Sen ska jag duscha och fixa mig för att åka in till Meliza för vi ska iväg på en grej. Sen senare ikväll är det träning som gäller.
Egentligen har jag inte lust att göra något annat än att ligga i sängen hela tiden med tanke på det som hände igårkväll innan läggdags. Men men, får se hur länge det tar innan jag bryter ihop helt.
Nu ska jag steka kycklingpytt. Eller så ska jag göra soja"köttfärs"sås och pasta. Får se va det blir för lunch. Hörs senare!

Inga kommentarer: