tisdag, februari 10, 2009

10 Februari 2009!

Vilken rolig rubrik va?
Vart inga bilder tagna igår, därför det inte kom upp några igårkväll när jag kom hem från Sandviken.
Har vaknat nu för ett tag sedan, eller det var faktiskt för över 2 timmar sedan. Men än har jag inte hunnit gjort något. Ska byta om nu för att följa med pappa och hämta mormor som ska flytta idag. Sen ska pappa skjutsa hem mig, då ska jag väl laga mat och resten av dagen slappa framför tvn.
Känns konstigt att inte åka in till Sandviken idag, gjort det alla andra dagar och umgåtts med Meliza. Men men.. i morgon MÅSTE jag iaf åka dit, vi har så roligt tillsammans.
Lite senare idag ska jag köra en Kissie.se grej. Ni vet "Lär känna *****". Gissa vilken ni ska få lära känna? Jo, Meliza!
Hörs när jag kommer hem igen! För nu ropar pappa att vi ska åka.

Inga kommentarer: