söndag, januari 04, 2009

Time to say goodnight!

Åh gud så kallt det är ute, det är över 20 minus. Det räcker med minus 10 tycker jag, till och med det är kallt. Hade på mig strumpor, sockor, tjocka fluffskor, strumpbyxor, leggings som ja använder som långkalsonger sen jeans. Hade ett linne, t-shirt över och adidaströjan, jacka och halsduk, vantar, mössa och sen lånade jag ännu en till halsduk. ÄNDA FRÖS JAG UTE!
Kom iallafall hem för ca 1,5 timme sedan. Var som sagt ute och strosade. Har precis druckit upp min goda smoothie jag gjorde, hade vanlijyoghurt, blåbär, hallon och kiwi i den. Åt hårdmacka till också, vart riktigt sen kvällsmat idag.
Nu ska jag lägga mig för mina ögon orkar knappt hålla sig öppna. I morgon blir det färgning och en hel del saker som lär göras, mer om det i morgon. Kommer bilder då också. Godnatt!

Inga kommentarer: