tisdag, januari 06, 2009

Tvkväll!

Åh va mätt jag är. Vi har nyss ätit tacos, det vart jättegott. Lägger ut bilder senare på det.
Just nu sitter vi framför tvn och kollar på Unga mödrar på 5an. Jag förstår fortfarande inte hur alla folk kan skaffa barn när dom själv är barn. Men sånt ska man inte ta upp här i bloggen eftersom man inte vet vilka som läser här. Som sagt, det är ju upp till var och en när om skaffar barn. Men i Hofors skaffar folk barn för att alla andra gör det, jävla konstig trend som går.
Klockan 20:00 på 3an börjar en ny säsong av Top Model 11. Så då blir man fast framför tvn. Ni ska väl inte missa det?
Snygga Tyra Banks på bilden.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag å Tobias skaffade då INTE barn för att andra gjorde de, De var helt enkelt upp för oss, och de funkar hur bra som helst! De kanske inte funkar för alla, men för oss gör de, de! Liam mår jätte bra, och det är huvudsaken... Så tyvärr följer vi då inte trenden...

sandielover sa...

SVAR:

Syftar inte på er heller! Men det finns andra som bara skaffar barn hit och dit, det är ju synd om barnen tycker jag.

Jag är glad för att Liam mår bra och att allt funkar mellan dig och Tobias. Liam är en jättesöt kille. Så ta inte åt dig Malin!