måndag, januari 19, 2009

Till er två som kommenterade här under!

För det första tar jag inte åt mig ett skit av det ni skrev. Lite roligt bara att ni skriver att jag gör om mina bilder, ni kan ju kolla ungefär 5 sidor bakåt här i bloggen för det finns inte en bild jag gjort om något. 1 eller 2 kort som är svartvita och jag tog som svartvit med mobilen dirket. Så snackat om det kan ni lägga undan, om ni syftar på bilden här på sidan i bloggen så vist, den är photoshopad men den där byter jag titt som sätt, är aldrig nöjd med bilden och texten där på sidan. Den där har jag haft i mindre än 1 månad.
För det andra. Det ni skriver om att jag piercar folk och kan åka dit på det.. Jag piercar inte på ställen som tungan eller något som är farligt. Öronen, läppen, näsan, naveln har jag gjort på. Att bli piercare kräver ingen utbildning för det finns det inte utan man lär arbeta som lärling på en studio sen vara självlärd. Jag har läst om piercing på nätet, pratat med piercare m.m så är självlärd. Jag har också hållt på med det här i ca 5 år nu.
Jag känner jättemycket folk som piercar varandra och även tatuerar. Folk som använder nålar m.m vilket inte är bra. Jag använder bara sterila saker och jag vet hur jag ska göra. Plus att få börja som lärling hos någon är svårt, inte så många som tar emot folk till det. Så fort jag hör något om det tänker jag söka på det.
En sak till, om ni är så fega och inte vågar stå för vad ni säger borde ni inte skriva mer. Kommentera anonymt är så fånigt.

Inga kommentarer: