torsdag, januari 01, 2009

Nyårsbilder!

Nu kom jag hem. Pappa och Lennart hämtade mig hos GusstN! Ikväll har jag vart hos Micke och umgåtts med han och typ 40 till per. Matte, Danne, Jenna, Amira, Mona, Bella, Emelie, Jessi, Danne, Dennis, Kim, GusstN, Sandra och hennes kille, Ebba och Mickis m.m Vart skitmkt folk i Mickes lilla lägenhet. Vid tolvslaget gick vi ut och kollade på raketer och jävlar va sateliter det åker runt i luften nu, ser ut som eldbollar. Efter tolvslaget gick jag och GusstN till henne men vi gick förbi folkan där det var över 500 pers som stog utanför, träffade Emir och sa gottnytt år och mitt kusinbarn Jonas också.
Väl hemma hos GusstN fick jag äntligen kissa, sen höll jag på att svimma. Är helt färdig nu, kommer somna när som helst. Det har vart en trevlig kväll iaf, Godnatt!


Min klänning!
Ost, kex och vindruvor vi åt tidigare idag.

Köttfärspiroger, grekisk sallad och tzatsikisås.


sallad.



Blåbärscheescake.
Peter älskling, va inte sur för att jag vart och umgåtts med kompisar ikväll. Jag älskar dig massa gubben! Du är mitt allt här i livet. <3




Inga kommentarer: