tisdag, januari 13, 2009

Tisdag!

Åh herregud, i morse kom jag upp i tid och åkte och mötte Richard. Vi gick till Kommunhuset och tog papper, sen gick vi ner på bruket (centrum) och till arbetsförmedlingen. Vi handlade och gick till bibblan och pratade filmer och skrev en massa, fyllde i papper som vi sedan gick och lämnade igen uppe på Kommunhuset. Sen fick jag en promenad då jag gick till Statiol där pappa hämtade mig.
Nu har jag faktiskt, tro det eller ej. Jag som inte äter kyckling mer. Har kycklig/pastagratäng i ugnen. Ni ska få se bilder sen, har knäppt lite under tiden jag lagat den.
Sitter med datorn igen i vardagsrummet, är som sagt ensam hemma hela eftermiddagarna nu när mamma är borta och pappa jobbar. Nu ska jag plocka ur diskmaskinen och sen är maten förhoppningsvis klar. Hörs om ett tag.

Inga kommentarer: