onsdag, januari 07, 2009

Dags att säga Godmorgon på riktigt!

Ja nu är klockan snart 07:00 och jag sitter fortfarande vid datorn, kan verkligen inte sova. Är hur pigg som helst, skulle kunna gå ut och springa runt hela dalarna.
Ska klä på mig, få på mig lite smink och packa ihop sen dra med bussen till tåget som går hem till Hofors. Vet inte riktigt va jag ska göra idag när jag kommer hem, ska iaf sova några timmar eftersom det inte blev någon sömn inatt. Sen ska jag väl städa lite som vanligt och sen fixa med lite pappersjobb jag måste sortera.
Dags att sätta igång så jag blir klar nångång. Hörs på tåget, om jag orkar ta upp datorn. Det går så fort att åka tåg, vi får se. Det beror på hur mycket folk det är på tåget. Men jag tror inte att det är så många såhär tidigt? eller?

1 kommentar:

Anonym sa...

Okej, så det är här man ska vara o läsa din blogg :D

Allt bra med dig som sagt? =)