lördag, januari 24, 2009

Läggdags!

Vart inge uppdatering här som jag trodde det skulle bli. Vart fast med photoshop i flera timmar, har ont i armen nu som fan och hela huvudet värker, är jättetrött så ska lägga mig nu. Gick ju upp så tidigt i morse.
Vart lite fundersam nu. En kompis som inte ens bor i Hofors ringde och frågade om jag kunde vara barnvakt eller om jag viste någon som kunde se efter hennes kompis unge på några veckor! För det första, klockan är 23:00 nu och hon bor inte ens i Hofors. Har aldrig träffat den där tjejen som har barn eller något. Varför skulle jag vara barnvakt då? För att dom skulle ut och festa. HAHAHA!
Oh ja, ska jag ta bussen och hämta ungen som är några veckor och åka hem med till mig som bor med mamma och pappa och se efter den? För att mamman ska ut och festa med en av mina vänner. Knappast. Hur sjukt är inte det? Har man skaffat barn så får man väl förfan ha den också. Skulle aldrig lämna ifrån mig min bebis på några veckor till någon kompis kompis för att gå ut och festa..
Det slog fan rekord! Nu ska jag sova, Godnatt..

Inga kommentarer: