onsdag, januari 21, 2009

Onsdag!

Kanske dags att börja skriva lite igen! Finns faktiskt jättemycket att skriva med vet inte om vad eftersom man bara går hemma hela dagarna och är arbetslös.
Har ringt runt lite till olika flygbolag idag och kollat priser till San fransisco, åker dit i 2 veckor nu i Juni. Mer om det ska ni få höra när allt är bokat. Längtar jättemycket tills vi ska åka.
Ska kolla på film nu hade jag tänkt, sen försöka få några timmars sömn. I morgon ska jag upp 07:00 för att äta gröt (inte ofta man får i sig frukost) och duscha, sen ska jag och Richard göra lite ärenden, sen ska vi fara bort från Hofors för att gå på något möte om jobbgaranti för ungdommar .
Vi hörs antagligen inte i morgonbitti eftersom jag kommer ha ett helvete att ta mig ur sängen, det är ju som skönast på morgonen att ligga och dra sig..

Inga kommentarer: