fredag, januari 23, 2009

Depprimerad tid framöver?

Jag själv tycker inte att bloggen tar upp mycket av min tid i vardagen, men vet vissa andra som tycker det. Jag uppdaterar beroende mitt humör och skriver flera inlägg vissa dagar och inga alls vissa.
Kanske borde jag sluta blogga helt?
Skriver inget intressant egentligen, kanske ska lägga ner den här tiden jag sitter här och skriver om vad jag gör varje dag på min andra blogg där jag bara tänker skriva om piercingar och tatueringar?!
Är det värt att förlora en person pga en blogg? Eller är det fel av personen att vilja säga upp allt för att den tycker att bloggen tar upp så mycket tid?
Var bara tvungen att skriva av mig lite.... väldigt lite faktikst..
(Bilden är 4 år gammal, playboy-halsband och vitt och svart hår, Mindre piercingar)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker absolut inte att du ska sluta blogga! Du skulle inte göra det om du inte gillade det, eller hur? Och man ska ju göra sånt man gillar. Dessutom tycker jag det är roligt att läsa din blogg, eller båda två :)

Anonym sa...

brukar kolla din blogg ibland om du skrivit något roligt... men neeej.. lägg ner skiten

Anonym sa...

brukar kolla din blogg ibland om du skrivit något roligt... men neeej.. lägg ner skiten