torsdag, januari 08, 2009

Torsdag!

Hej allesammans! Igår uppdaterade jag inge mer, jag var trött fast jag sovit hela dagen. Jag var ändå vaken sent inatt fast jag hade ingen ork att skriva något.
På bilden ser ni mina mjukisbyxor, så sköna. Tatueringarna ska fyllas i och fixas till lite, ska prata med tatueraren den här månaden så det är läkt och snyggt till sommaren så man visar benen varje dag.
Idag har jag inte gjort myckt iaf, åt rester av maten jag gjorde igår. Sen har jag bara slappat. Nu ska jag sätta mig och rita lite tatueringar, kanske blir nån jag ska göra sen själv. Vi får se.
Bilder kommer upp senare på det jag ritat. Kanske ska ha premiär för min nya blogg också, synd bara att designen inte riktigt är klar. Men det kommer tids nog, är inte speciellt bra på photoshop. Nån som kan hjälpa till kanske?

Inga kommentarer: