torsdag, januari 15, 2009

Jag lever.

Har inte blivit så bra uppdaterat här i bloggen igår eller idag. Men jag lever som ni märker.
Idag har jag bara vart hemma, storstädat mitt rum men är inte klar än. Har gått igenom nästan ALLT. Varenda cd-skiva, papper, hårspänne och allt. Nu ska jag dammtorka av lite och dammsuga, slänga kläder i tvätten och ta något att äta innan jag spyr upp hela magen.
Blir att fixa och dona med liten ikväll med piercingpapper, kanyler m.m ikväll också för i morgon kommer en tjej från Borlänge och ska pierca sig. Ska också länka till min nya blogg ikväll, om jag hinner uppdatera nå mer. Den bloggen kommer jag visa bilder på piercingar jag gör, mina egna, kommer även komma upp faktadelar om olika piercingar. Mina tatueringskisser kommer komma upp och lite annat roligt.
Dags att göra klart det sista här i rummet nu!

Inga kommentarer: