fredag, januari 02, 2009

1 Januari 2009.

Hej! Idag sov jag väldigt länge och sen jag vaknade har jag inte haft tid att suttit mig vid datorn. Åt mat, duschade, fixade mig lite och åkte till GusstN, vi gick och handlade sen vart det film ikväll, Save the last dance har jag för mig att den hette, den var jättebra iaf.
Nu är jag hemma och har vart det en stund, laddade upp som få bilderna som togs igår på bilddagboken nyss och jag ska väl snart krypa ner i sängen. Finns ingenting att göra vid datorn iaf.
I morgon blir det shopping med mamma. Jag ska kolla efter nytt smink och sen köpa leggings. Ska också köpa hårfärg, ni kommer bli chockade när ni får se bilder sen när jag färgat. Men mer om det i morgon, nu ska jag lägga mig för ögonen är jäeetrötta.
Hoppas ni haft en bra första dag på året. Godnatt!

1 kommentar:

Anonym sa...

piercingar är najs :)