torsdag, januari 01, 2009

Mitt livs kärlek!

Om jag ändå kunde förklara hur mycket du betyder för mig så skulle jag göra det. 13 April gjorde du mig till den lyckligaste tjejen i hela världen, du gav mig kärlek jag aldrig fått förut. Du gav mig ord som jag aldrig hört förut. På många år kände jag mig lycklig, glad, kär och älskad av någon.

Du sprider kärlek runt dig och du är en underbar kille. Du kan så mycket mer än mig och du har lärt mig så mycket genom året. Jag är så tacksam att jag fick lära känna dig.

Tack för att du gjorde det här året till ett bra år och tack för att du står kvar vid min sida fast jag vart en idiot mot dig. Jag älskar dig mer än livet. 2009, nytt år och nya tag. Jag hoppas att jag kommer få skriva ett inlägg om 1 år igen idag på nyår. Ett inlägg till dig älskling.

Tack för att du finns och för att du gör livet värt att leva. Du är mitt allt!<3>


Mitt hjärta jag vill ge till dig älskling! Jag älskar dig!



1 kommentar:

Anonym sa...

hihi :$ älskar dig<3 / peter