torsdag, januari 01, 2009

2009

I morgon när jag vaknar upp ska jag bara njuta av det nya året, jag ska duscha av mig allt skit som hänt 2008 och bara ta det lugnt och njuta och tänka hela dagen.
2009 ska bli ett jättebra år, mycket kommer hända detta år. Det vet jag, ska fixa jobb som kommer ändra mycket på min framtid/liv och en massa mer saker. Jag ska ta dag för dag och jag ska bara njuta av livet.
Lite saker som jag ska göra nästa år, ska vi säga det här som nyårslöfe? Nej, då kommer det aldrig bli så.
* Skaffa jobb.
* Börja träna minst 5 dagar i veckan.
* Ha en bra 20 årsdag ( min 19 års dag var helt konstig).
* Sattsa 110% på kärleken, ska ge allt jag kan för min älskade.
* Sluta stressa, ta tag i saker och göra klart dom (inte dra ut på saker som jag annars alltid gör)
* Åka iväg och resa, umgås med vänner som flyttat från Hofors.

Men nu ska jag sova, eller iaf snart. Jag vet knappt va jag skriver för jag är så trött och slut i både kropp och huvud. Vi hörs i morgon när jag vaknar. Godnatt!

Inga kommentarer: