fredag, januari 16, 2009

Fredag!

Hallå! Har inte haft tid att uppdatera idag, eller jag har haft tid men ingen lust eller ork.
Sov konstigt i morse och mådde illa som vanligt, varje morgon nu för tiden. Vettefan vad som är fel?!
Linda och hennes pojkvän kom hit vid elva tiden, pierca henne. tragus, två hål i öronen över dom hon hade och sen naveln. Hon vart nöjd och det är huvudsaken, hoppas man får träffa den tjejen igen. Riktigt trevlig, och hon och hennes kille passar verkligen jättebra ihop.
När dom åkte gjorde jag mat, lax, fetaost och tomtat. Sen satt jag mig och ritade, ni får se bild i morgon. Har duschat och klätt på mig, har startat ett krig mellan mig och holmberg, but I dont care. Har tillräckligt med kompisar. Bror Andrej kommer och hämtar mig snart, ska skjutsa mig till GusstNs jobb, vi ska kolla på film hos henne ikväll. Får se hur mycket jag kan kolla på filmen, tänker på lilla älsklingen som är spysjuk! <3Va ska ni göra ikväll då?

1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.