söndag, januari 11, 2009

I don't care what they say. Im in love with you...

Igårkväll åkte jag hem till GusstN där jag vart bjuden på mat, Ris, wookgrönsaker och kyckling med apelsin och honungssås. Jag äter ju inge kött eller något, men kyckling och fisk äter jag. Vill bara äta soja och korn produkter men får så ont i magen och mår illa av det. Igår var det sista gången jag åt kyckling. Jag gillar det men när jag tänker efter sen så mår jag så dåligt så jag vill spy när jag ätit det. Vi kollade på film igår också, och drack midori med spriteläsk. Bilder kommer upp i morgoneftermiddag.
Idag har jag inte gjort mycket faktiskt, vaknade 14:00 och gjorde lite mat. Vart pasta och pastasås. Sen har jag suttit och skissat tatueringar, mest text och hjärtan och små krumelurer. Ska börja på lite störra saker nästa gång jag sätter med ner med penna och papper.
Nu ska jag duscha så jag slipper gå upp ännu tidigare än vad jag ska i morgon. Ska möta min bästa killkompis Richard vid "backen" som vi säger kl: 09:00 sen ska vi fixa och dona, vi ska gå till Arbetsförmedlingen och leta jobb, skriva klart vårt CV på hemsidan där, ska till bibblan och chilla en våning ner, leta jobb i tidningar bland annat, försöka få ner nått vettiga brev för CV-na har vi redan klara. Jobbigt att skriva nya "personliga brev" för varje jobb man ska söka. Men va gör man inte för att få jobb?
Ska boka tid för att fylla mitt lår med ett stort svärd, döskalle, stjärnor och årtalet jag är född. Tror ni förstår att jag menar tatueringstid. Blir hos Diana den här gången, hon har nyss öppnat studio vid polisstationen. Ni som läser och är sugna på att gadda er, gå dit.
Hela eftermiddagen i morgon ska jag sitta ensam hemma framför tvn med datorn och söka jobb som fan. Hörs i morgon när jag kommer hem runt lunchtid. Godnatt

Inga kommentarer: