fredag, januari 09, 2009

Fredag!

Klockan är strax efter 14:00 och jag har varit vaken några timmar nu. Har kollat på en film på tv, lagat mat och nu ska jag hoppa in i duschen. Tänkte bara uppdatera snabbt. Har inte lagt in bilderna än som jag lovade att skulle komma upp igår, men det var ändå inga roliga bilder.
Idag ska jag inte gör så mycket, ska åka till kyrkogården, mormor, affären sen ikväll blir det att kolla på Lets dance som börjar, ska bli roligt att se blondinbella dansa. mer om det senare..
Bilden är på Malin och mig för 3 år sedan. Jag hade inte så mycket piercingar då som ni ser, en ring i näsvingen, plutt på överläppen på sidan och en plutt i underläppen i mitten. Blondt underhår och svart över. Hur som helst, Malin fyller 19 år idag så därför jag valde en bild då hon är med. Kanske inte intreserar er VARFÖR jag valde just dom bilderna jag lägger ut. Men Grattis Malin på 19 års-dagen. Hoppas du får massa paket och en riktigt trevlig dag och kväll.
Dags att hoppa in i duschen..

Inga kommentarer: