onsdag, januari 07, 2009

Godkväll, Godnatt, Godmorgon?

Ja ni alla där ute, ni ligger nog och sussar sött i era sängar nu skulle jag tro. Är det bara jag som verkligen inte kan sova fast jag ligger jätteskönt?
Tror fan det..
Har suttit och pillrat i photoshop sen filmen Saw 5 var slut. Kan säga att den filmen var den dåligaste av alla, blev så besviken. Och jag som sa att det inte kommer komma ut någon mer film, PHU.. det gör det. Med det där slutet så lär det komma en fortsättning, synd bara att dom blir dåligare och dåligare för varje film som kommer ut. Tänker iallafall inte berätta något om den, ni får gå och se den själv på bio eller något.
Om 1,5 timme ska jag iaf upp så ska väl ligga här med datorn i knät tills dess. Blir säkert nå mer inlägg här innan jag ska upp och äta frukost och fixa mig.

Inga kommentarer: