tisdag, januari 27, 2009

Tisdag!

Det är hur mycket snö ute som helst så man har då ingen lust att gå utanför dörren nu. Därför gjorde jag som jag gjorde igår, bara är hemma och myser. Kikar runt på jobb, kollar på film, håller på med katterna, pluggar lite och ta det allmänt lugnt. Inge roligt heller att göra något när man har kramper i magen och nyser hela tiden.
Igår var iaf Amanda, Meliza och lilla Loke hit och hälsade på! Dock låg jag halvdöd i sängen och kollade på film, men hejade iaf på dom. För er som inte vet är Amanda mamma till Loke som är barn till min bror Andrej.
Nu resten av dagen ska jag kolla runt på jobb, kolla på film, laga mat. Får se vad det blir, tror det blir pastasallad med fetaost, sojabitar (vegetariska bitar gjort av soja), sallad, tomat, majs m.m Eller så varm macka med tonfisk och fetaost.
Planerna för i morgon kommer upp senare!

Inga kommentarer: