tisdag, januari 06, 2009

Dags för film!

Nu när allt är slut på tvn blir det att krypa upp i soffan och se på Saw 5, den nyaste och även den sista filmen dom ska göra.
Efter filmen blir det sovdags, ska ju upp tidigt i morgon. Vid 07:00 tiden SENAST.
I morgon börjar skolan för dom flesta också, är nästa lite avis för dom har ju någonting att göra varje dag idag på veckorna. Jag går ju bara hemma och är arbetslös, inge roligt alls. Men jag har ju lite saker jag lär ta tag i och fixa, och nu har jag ju all tid i världen eftersom jag ändå bara är hemma.
Lär kolla efter lite jobb i morgon också. Sen fixa lite papper och skriva ner lite frågor jag ska ställa på en arbetsintervju jag ska på. Det är inte bara dom ska ställa frågor inte, haha.
Nej nu ska jag lägga undan datorn och kolla på film. Kanske hörs nått senare, en liten resume från filmen kommer nog komma upp. Men det är också trökigt för er som inte sett den än. Vi får se hur jag gör, om inte så hörs vi i morgon på tåget hem!
Sett att jag gjort om ännu en gång på sidan av bloggen? Sa ju att det ska ske förändringar här efter nyår, kanske inte så stora men det kommer tids nog.

Inga kommentarer: