måndag, januari 05, 2009

Måndag!

Jag förstår inte hur det kan vara så kallt ute. Och inte blir det bättre av att man har rum i källaren heller för det är under jorden så väggarna och allt är jättekallt, tur att pappa eldar i rummet brevid så jag får lite värme iaf. Vill inte sätta på elementet så mycket heller för då blir det jättevarmt istället.
Idag har jag inte gjort så mycket faktiskt, har gjort vegitarisk köttfärssås och pasta till lunch, läst lite i olika böcker, småstädat och nu sitter jag och lyssnar på ROCK på radion och har precis kletat i svart hårfärg i håret. Så vid 18.00 blir det duscha och skölja ur huvudet.
Fick också sms av Caroliné nyss, hon och hennes Tommy var på väg hem från Örebro och dom skulle åka förbi Hofors, så hon undrade om jag ville följa med och sova hos dom i Falun inatt. Men jag vet inte riktigt, för det är lite saker jag lär göra ikväll. Vi får se!
Dags för gröt till kvällsmat snart. Hörs efter jag duschat!
Bilden på Marilyn valde jag för att han fyller år idag. 40 år blir han, Grattis!

Inga kommentarer: