torsdag, januari 29, 2009

Herregud vilken stress!

Hej! Har inte uppdaterat här fast jag lovat att jag skulle bli bättre på det. Igår var jag och Richard på bibblan och satt och fyllde i massa papper till fhögskolan vi ska söka in på i höst. Sen vart det arbetsförmedlingsmöte och sen träffade vi holmbergan (malin) ett tag. På kvällen vet jag inte va jag gjorde, så mycket stress och vetegudarna allt nu så tappar minnet snart.
Idag tog jag bussen till Sanviken, mötte upp Melissa och hennes mamma. Vi gick till Björksätra för dom skulle tatuera sig. Sen hade jag ett litet möte med tatueraren, tänker inte skriva nått här om det iaf. Sen drog vi till donken, jag å melissa. Knäppte massa kort på toan och käkade. Sen efter nån timme tog jag bussen hem och hon drog hem till sig. Haft en jätterolig dag!



Toan på donken! Melissa och jag.
Melissa och jag!

Roffe och jag i camen på bibblan i förrgår.
Nu ska jag borsta tänderna och lägga mig, trött och har så ont i huvudet. I morgon kommer det upp fler bilder här i bloggen och lovar att jag ska vara mer aktiv här. Glömde berätta att jag piercade melissa i ögonbrynet också, bild kommer i morgon. Godnatt!



1 kommentar:

Anonym sa...

Varför skriver du inte om samtalet med tatooeraren för ?