måndag, januari 12, 2009

Måndag.

Kan säga att min natt och morgon har inte vart den bästa. Kunde inte sova på hela natten, mådde så illa. Hade kramper i magen och mådde illa, kände hela tiden att jag ville spy. Till slut somnade jag mellan 10-12 så fick sova två timmar iaf. Smsade Richard att vi får ta och gå till Arbetsförmedlingen och allt i morgon istället.
Har fått i mig lite mat nu och har en sockerkaka i ugnen. Gör en sockerkaka som man skär upp på mitten när den är klar, sen kokar man upp smör som man sätter i vaniljsocker och mjölk i. Sen häller man det på understa botten och sätter på "locket" överdelen, sen ska man pudra den lite. Den blir jättegod, mycket godare än vanlig.
Vill ni ha receptet här i bloggen säg till, annars skriver jag inte ut den.
Ska snart kolla till den i ugnen. Sitter med datorn uppe i vardagsrummet, skönt å sitta med datorn medans man har MTV på.

Inga kommentarer: