måndag, maj 05, 2008

Nya tag.

Nu sitter jag i skolan, har precis häftat fast bilder och namnet Handelsprogrammet på vår monter vi ska ha på utställningen i slutet av Maj. Vi har även pratat igenom allt vi ska fixa till mässan, bla vilka bord vi ska ha, blommor m.m. Jag ska ta med mig en glasskål med vattet och en liten grej man lägger i så det kommer upp rök.
Längtar tills mässan så otroligt mycket, det kommer bli hur trevligt som helst. Men det är ju bara för att vi har snyggast monter.
I morse hade vi Naturkunskap och det brukar ju vara timmen man sätter sig och drömmer sig bort om sin älskling. Men idag labbade vi. Kollade på Djurceller, testiklar, moderkaka, spermier och ens egna celler vi fick skrapa ifrån vår mun.
Nu har jag Bransh och produktkunskap så dags att jobba lite, har mer än 7 kapitel jag inte gjort plus att vi fått ett nytt idag. Ska hem och skriva in lite uppgifter sen också och skicka iväg till läraren sen köra klart filmen ska stå och rulla på mässan på min bärbara dator. Har även köpt hårfärg så ska kleta i det när jag kommer hem också.
Nu lär jag sätta igång, Hörs senare om vi inte ses i ute i solen..

Kommer upp massa bilder senare också.

Inga kommentarer: