fredag, maj 02, 2008

En gul lapp som kan ge svar?!

En gul lapp som kan ge svar?
En hälsning ifrån de döda?
Jag vet inte vad jag ska tro och jag vet inte vad jag vill tro, men jag är nyfiken och jag ska ta reda på det. Mer säger jag inte nu, jag berättar när jag vet mer om allting. Men det här skrämmer mig och det gör ont och jag har en konstig känsla i kroppen att det här är på riktigt..
Igår åkte jag, mamma och GusstN vill Falun, citygross och handlade. Sen hoppade jag och GusstN av hos henne och kollade på film, Ghost hette den. Sen kom Jenny (Gusstn´s syrra/min svägerska) dit, så spelade vi lite spel och sen kollade jag och GusstN på Jurassic Park, sen vid 3 tiden på natten gick vi och la oss och redan vid 9 tiden i morse var vi uppe för dom skulle åka på Rättviksmarknaden. Så nu är jag hemma, ska fläta ut dreadserna, duscha och sen vet jag inte va jag ska göra. Ska kanske till GusstN senare när hon kommer hem, men det blir ikväll..
Längtar tills måndag nu! Vill ha skola, tråkigt att va hemma. Hörs ikväll kanske!

Inga kommentarer: