måndag, maj 05, 2008

Duktig jag känner mig.

Sådär... *pustar ut*. Nu har jag laddat in kort på datorn ifrån mobilen och lagt upp på bilddagboken. Nu ska jag skriva in lite uppgifter på datorn i Turism som jag ska skicka till läraren, klippa och grejja klart filmen som jag ska visa på Torsdag till Gunilla, då ska den vara klar. Sen blir det att plugga lite annat, sen om jag hinner ska jag färga och fixa med håret, annars blir det i morgon.
Jag vill se på film ikväll, men dom få jag har är utnötta i min hjärna, har sett dom så många gånger. Men det blir att se nån film iaf. Är värd det tycker jag för idag har jag flängt runt överallt och gjort mycket saker till skillnad ifrån vissa andra dagar. Men jag är pigg och glad idag, sov många timmar i morse och dagen har vart bra och soliga vädret är underbart. Men det som gör mig mest glad är världens bästa kille, han får mina dagar att bli underbara. Tack älskling! <3>Nu ska jag göra lite nytta, hörs ikväll!

Inga kommentarer: