måndag, februari 01, 2010

100101

Hej! Idag är det 1 Februari, inte långt till min brors födelsedag eller till Jenni fyller 21. Någon mer som fyller år snart som jag glömt bort?

Sov hos mamma och pappa inatt, orkade inte åka hem i minus 20 grader igårkväll. I morse gick vi upp vid 07:00 och åt ostfrallor och kaffe till frukost, mamma skämmer bort oss. Sen åkte vi hem till lägenheten så jag fick fixa mig lite, sen bar vi av mot Gävle. När vi var klar där stannade vi i Valbo en sväng och gick runt i affärer sen åkte jag med Tobias till skolan i Sandviken, hämtade upp Meliza och vi gick på stan där tills Tobias slutade, köpte lite saker till hemmet som saftkanna, slevar, plastfolie m.m Sen hämtade vi Tobias och åkte och åt lunch, Tacobufé på MoneRose. Skjutsade hem Meliza sen åkte vi hem till Hofors, pappa och mamma kom med Alice som fick va kvar där idag sen har pappa vart snäll och borrat upp lite saker på väggarna, säger bara BLÄ FÖR BETONGVÄGGAR.

Tobias står i duschen nu och Cicci kommer hit snart, en kompis för att dricka kaffe och snacka lite. Får se om Emelie är med också. Hörs nog inge mer ikväll så får bli i morgon, då ska ni få se lite bilder på lägenheten, tror jag! Ha en bra kväll alla.

Inga kommentarer: