söndag, februari 21, 2010

100221

Oh heliga Maria vad trött jag är, jag vaknar 08:00 varje dag nu för tiden. Förut kunde jag inte ta mig upp ur sängen före 10-11 tiden men nu du.. Det är väl för att jag alltid vaknar runt 7 snåret när Tobias klocka ringer hela vardagarna, sen kan jag somna om en liten stund men sen har man en liten kattunge som hoppar i sängen efter allt som rör sig så..

Hur som helst så jag är vaken nu och har varit det i några timmar. Är ute och kollar lite på nätet om insattslägenheter, vissa är dyra och vissa är billigare än det vi betalar nu när vi hyr från HoforsHus. Trivs så otroligt bra där vi bor nu förutom att vi lär tapetsera om lite när det finns pengar. Men man tänker ju på ekonomin!

Nää nu ska jag avsluta detta inlägg och kolla lite på tv, ska låta älsklingen sova ut idag. I morgon är det sista veckan innan lovet för honom,skönt! Hörs om en stund igen..

Inga kommentarer: