söndag, februari 14, 2010

ALLA HJÄRTANS DAG

Idag är det ALLA HJÄRTANS DAG men jag brukar aldrig "fira" det riktigt för denna dag påminner mig bara om en riktigt SKITDAG. Men jag har bestämt mig för att ändra på mig angående alla hjärtans dag eftersom jag har träffat mig självsfrände Tobias.

Idag ska jag och Tobias ha mysdag, vi ska äta vofflor med grädde och sylt, äta gelehjärtan och kollade på film. Gå ut och gå i solen och bara vara med varandra.

Tobias, jag älskar dig mer än vad jag kan säga eller visa. Min kärlek till dig går inte att beskriva i ord. Du är den ända personen jag vill leva med, dela min vardag med och upptäcka världen med. Du är så otroligt underbar och vist har du dina dåliga dagar men när man väger dåliga dagar med bra dagar så slår dom bra dagarna allt, med dig så är allt underbart.

Jag älskar dig Tobias Piippolainen, nu idag, i morgon, nästa vecka, nästa år och hoppas att jag kan säga det till dig om 50 år. Du är mitt liv. <3




1 kommentar:

Sabina sa...

Vad söta ni är :)
Hoppas ni får en bra alla hjärtans dag! :)


Gå in på www.lillaskrollan.blogg.se och rösta på mitt tävlingsbidrag, som är Nr 4.


Vill verkligen vinna :)

Kram vännen <3