fredag, februari 19, 2010

SNART SÅ

Snart så kommer min älskling hem, då ska jag pussa ihjäl honom.. nästan.. Ska stå i hallen med ett litet godis gelehjärta i handen och ge honom en stor kram, en puss och sen hjärtat. Sen ska han få kaffe och muffins min lilla sötprupp.

Har varit iväg och handlat tidigare med mamma, det är sånt jävla snöoväder ute så jag och Tobias kommer nog inte upp för en skitlååång och brant backe hos mamma och pappa så vi åker nog inte ner dit ikväll något. Men dom kanske plogar tills i morgon på eftermiddagen då vi ska dit. Snön vräker ner fortfarande ute, det har kommit hur mycket snö som helst så det är inte många som är ute och kör nu inte, dock såg jag några med sparkar fullproppade med matpåsar på, hehe!

Nu ska jag göra i ordning kaffe så det bara är slå på när Tobias kommer hem!

Hur mycket jag än skriver att jag älskar dig Tobias så kommer jag aldrig kunna
visa exakt hur mycket du betyder för mig, mer än du någonsin kommer ana.

Du är allt för mig Tobias!

1 kommentar:

Kalasgott sa...

Det går säkert, testa vetja! :) Önskar dig en superhärlig helg! Kram, Jennie.