torsdag, februari 25, 2010

THAI-MAT

Nu har jag slängt i första tvätten med maskin, sen ska jag tvätta lakan och sen handdukar. Gjorde mat också, gud vad det blev gott.

Stekte en kycklingfile som jag skärde i strimlor med currykrydda i olja. Stekte i wookgrönsaker och färsk ananas som jag skar i bitar. Sen på med cocosmjölk och sweet chilisås. Sen ris till, himelskt gott.

Nu har jag satt i första tvätten i maskinen, ska tvätta handdukar sen också när den här maskinen är klar. Ska dammsuga och dammtorka i lägenheten också. Sen lär jag ner till mamma och pappa en vända och sen ska jag betala räkningar, trevligt trevligt.

Funderar på att åka in till Sandviken en vända sen till Rusta, Dollar och ÖB men får se hur det blir med det. Tänkte ta upp Tobias på samma veva, det visar sig. Nu ska jag koka lite kaffe och ta det lugnt en stund till, hatar att få yrsel 1 timme efter man tagit Cerazette.

Ha en bra dag allihopa!

Inga kommentarer: