fredag, februari 12, 2010

HOME SWEET HOME

Nu är jag hemma igen från Sandviken, besiktningen gick bra. Var in på ÖB en vända också, köpte med mig lite saker hem därifrån, så nu blir älsklingen glad.

Hoppas han slutar snart för det är sol ute, så han kanske vill (om han orkar) gå 2,5 km slingan runt här där vi bor, är ju inte långt men skönt att komma ut en sväng ändå i solen.

Nu ska jag slänga i en tvätt i maskinen, sen diska undan lite smått innan jag ska ner till mamma och pappa en sväng.

Jag är glad, har en underbar pojkvän och familj, fina vänner som jag hittat tillbaka till, synd att dom bästa bor i Dalarna, Stockholm och Gävle, inte långt till Gävle men blir inte av att man umgås så mycket ändå. Finns mycket man saknar som skulle göra livet perfekt, men inget kan vara bättre än all kärlek från vänner och familj, det kan man inte vara utan!

Inga kommentarer: