fredag, februari 05, 2010

HÄLSOCENTRALEN

Sisådär ja! Har städat hela lägenheten, ska bara tvätta golven nu sen är det fint här hemma, har hunnit med att tvätta bort all tvätt också, så sista tvätten ska hängas upp nu! Pappa och hans jobbarkompis Uffe kom hit med soffan som vart på lagning. Så tills vidare får vi ha bäddsoffan och skinnsoffan i vardagsrummet, tills jag hämtar andra skinnsoffan då får bäddsoffan åka hem till mamma och pappas källare.

Var till hälsocentralen med mina utslag/eksem så mamma är och hämtar ut min smörja, nå mjukgörande. Så sa han att jag inte får duscha mer än varannan dag, det är okej om man bara går hemma men annars duschar jag varje dag, känner äckligt annars. Men jag vet att det torkar ut kroppen att duscha därför jag får utslag, speciellt eftersom jag har känslig hud.

Älsklingen ringde tidigare också och han var redan klar där borta, nu försöker han boka om sitt tåg på T-centralen i Stockholm, dom kronglar med han för dom bokade om till 15:30 tåget sen fick han inte komma ombord, så skulle han boka om till 16:00 tåget så får se om han ringer snart och är på tåget. Jag ska skynda mig nu här hemma och torka golven, sen ska jag fixa mig och skriva upp allt som lär handlas till i morgon, sen kommer Cia så ska vi handla i Sandviken, jag måste in på DollarStore en vända och köpa några till ljuslyktor till en hylla i vardagsrummet, har förresten satt upp mina 2 tavlor i vardagsrummet också, ni får se bilder så fort jag fått allt i ordning.

Hörs ikväll!


Inga kommentarer: