fredag, februari 26, 2010

PACKAT & KLART

Nu är allt packat och klart, ska bara ner med sminkväskan och plattången när den kylit ner sig lite. Har nyss plattat håret så nu är det rakt och glansigt, gjorde hårinpackning tidigare när jag hade duschat. Sen gick jag och handlade lite som vi ska smaska på i bussen påvägen till Stockholm, 3,5 timme bussresa i detta skitväder kommer bli en utmaning, haha!

Tobias sitter och spelar dator nu, för det kommer han sakna när vi är borta men jag och Jenni ska underhålla våra män så gott som det går i helgen, hehe! Nu ska jag sminka mig lite och sen klä på mig innan vi ska åka iväg. Får se om det blir ett till inlägg innan vi sticker eller om vi hörs ikväll när vi är i Stockholm, datorn åker med som sagt!

Jag just nu!
Förresten, HISS eller DISS att jag tagit ut plupparna i näsvingarna?

Inga kommentarer: