måndag, februari 22, 2010

EN FRÅGA?

Har en liten fråga till er där ute i vinterkylan..

Någon av er som har/äter minip-pillret Cerazette??
Jag har ätit dom i 1 månad nu och mår illa hela tiden, huvudvärk, sömnlöshet och nu har jag blött i nästan 1 vecka. Har hört att man kan få små blödningar 1 dag bara annars ska man inte ha det alls och vissa har blödit i 1 månad i streck.

Undrar om någon av er har någon erfarenhet om dom här mini-pillren???


Tänkte höra med er före innan jag går till ungdomsmottagningen och pratar med dom, man får väl prova sig fram med p-piller tills man hittar något som passar. Men men, om ni vet något så skriv gärna!

1 kommentar:

sabina sa...

Jag har ätit Cerazette och jag tyckte det var skit. Jag mådde också illa, jag fick deppression av skittabletterna ovch humöret var aldrig i balans.

nu har jag P-stav och det funkar skitbra :) Och är så skönt att man slipper tänka på att ta en tablett om dagen :)