onsdag, februari 24, 2010

FILM & SOVA

Ja denna dag har man haft fullt upp hela tiden. Helgens efterlängtade planer är äntligen bokade och klara men jag kommer inte skriva vad det är förns helgen närmar sig mer. Nu kollar jag och Tobias på filmen på 4:an, har sett den 38294u23908 gånger förut men går att se igen.

Sen blir det sovtajm för Tobias ska upp kl 04:00 för han ska iväg på praktik och jag ska upp vid 07:00 för jag ska på möte mellan 09:00-11:00 det är på Miroi-programmet jag går på som arbetsförmedlingen skickar iväg en på, hellre det än att sitta hemma bara. Sen resten av dagen ska jag städa lägenheten, tvätta och sen blir det tacos till kvällen med älsklingen.

Hörs i morgon igen.. Längtar så otroligt tills i morgon för en annan sak också... Men det ska ni nyfikna Hoforsbor inte få veta här i bloggen. ;)

Inga kommentarer: